Etykiety

czwartek, 8 listopada 2012

Nadrabiam zaległości


Dawno nic nie pisałam, ale przez ten czas pilnie zbierałam materiały. Teraz chcę nadrobić zaległości- będzie zatem trochę kulinarnie, trochę florystycznie, po prostu różnie.
Pierwszą rzeczą, którą chciałabym się pochwalić jest wiązanka nagrobna. Co roku w związku ze świętem Wszystkich Świętych wykonuję jakąś dekorację, którą zanosimy na cmentarz. Ale w tym roku ta wiązanka szczególnie mi się podobała. To moja interpretacja dekoracji w kształcie krzyża. Powiem szczerze, że choć wygląda na nieskomplikowaną, potrzeba nieco wprawy, żeby wszystko się trzymało i nie wypadło podczas transportu. Mimo wszystko jestem z siebie dumna. I z końcowego efektu :) A Wam jak się podoba?  Przepraszam za jakość zdjęć, w rzeczywistości wyglądała o wiele ładniej. Nie widać na przykład dekoracji z cienkich drucików, która była na wierzchu. Mam nadzieję, że ta jakość wkrótce się  poprawi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ! :)